Loading cart contents...
View Cart Checkout
Cart subtotal:

Garantie & Klachten

Garantie

Wij dragen veel zorg aan onze producten en vinden het vervelend als er iets kapot gaat. Mocht dit toch gebeurd zijn, dan ontvangen wij graag een e-mail met daarin je ordernummer en een (paar) foto(‘s) van het defect. Wij zullen jouw bericht z.s.m. in behandeling nemen en een passende oplossing bieden.

Klachten

Heb je een klacht over onze producten of dienstverlening? Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jk-scents.nl. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een ontvangstbericht en binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op de klacht.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.jk-scents.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 13 reviews.